lördag 2 augusti 2008

Sent ska syndaren vakna!

Jo men jag har lovat herr Ruben a k a le disco d'turko att gästa DECO-bloggen och så här innan kyrkklockan slår tolv och balen har börjat steppar jag äntligen upp... Jag skyller på en helvetsialusisk speckad vecka, hemma hos mig kan ni kolla vad jag har pysslat med om ni inte har något bättre för er The Decida Style
Förra veckan hade DECO en regnbågsfärgad pridespecial och nu så här bara för att vi alla gillar när det blir som man inte tror att det ska bli, när de förutfattade meningarna åker på knock out och världen vänds upp och ner så tänkte jag pusha lite för de äldre vita straighta männen i kväll:

Kolla 1.03 när gubben flyter över golvet! Mycket bra musik också (även om Halle Berry kanske inte är helt bra på dansgolvet...) Man skulle kunna tro att det är min tornedalske far för han är rätt funky, bandylegenden. Jag tror jag ringer honom och tar med honom ikväll (Lowe jag hoppas du reppar Tornedalen över micken då han kommer och Zelam vi måste komma i håg att plåta pappa i en fin VOUGE pose), vi ses senare!

////DECIDA

1 kommentar:

Decida sa...

första hjälpen finns på plats!